Агенция по вписванията проведе на 12 април 2018 г. в Пловдив първата от поредицата дискусии по Дейност 1 на проекта „Надграждане на имотния регистър за интеграция с кадастралния регистър и представяне на допълнителни електронни услуги“. Това съобщиха от пресслужбата на ведомството. „Целта на проекта е да се подобри качеството на обслужването на гражданите с нови 9 електронни услуги, които ще бъдат факт след приключване на проекта. Удостоверенията за имотните тежести, например, ще могат да се изискват и получават електронно“, каза Зорница Даскалова, изпълнителен директор на Агенция по вписванията и ръководител на проекта.
В дискусията взеха участие представители на целевите групи, включени в проекта – държавни и общински администрации, съдии по вписванията, граждани, бизнеса, нотариуси, адвокати, банки, частни съдебни изпълнители.
В рамките на Дейност 1 – „Привеждане на подзаконовата уредба и вътрешните правила в съответствие с практиката и нормативната рамка в областта на електронните управления“, следващите дискусии ще се проведат във Велико Търново – на 19 април, Враца – 26 април, Варна – 10 май и Бургас – 11 май. На 29 май е последната дискусия в София, на която ще бъдат обобщени резултатите от проведените срещи, както и становищата, предоставени от целевите групи, залегнали в проекта.
{module [180]}