Агенцията по геодезия, картография и кадастър обяви обществена поръчка за усъвършенстване на работните процеси за предоставяне на електронни административни услуги и развитие на информационните системи на кадастъра.
Според документацията изпълнителят ще трябва да изпълни четири дейности – анализ на нормативната уредба и описание на работните и бизнес-процесите; надграждане и оптимизиране на КАИС; надграждане и оптимизиране на ИИСКИР; дигитализиране на хартиените документи, съдържащи се в досиетата (преписките) на недвижимите имоти, както и на хартиените документи, съхранявани в деловодния архив на службите по геодезия, картография и кадастър. Съществена част ще представлява сканирането и интегриране в КАИС и ИИСКИР на архива от документи към преписките на имотите в 28 териториални служби по геодезия, картография и кадастър, разположени в 28-те областни центрове.
Прогнозната стойност е 4000000 лв., като за самото изпълнение са отделени 3916667 лв., а за технологичен надзор – 83333 лв. Финансирането е осигурено по ОП „Добро управление“.
Пълната документация се намира на интернет страницата на агенцията в раздел „Профил на купувача“.
Офертите на участниците ще се приемат до 17:30 ч. на 21.02.2018 г. в деловодството на АГКК на адрес гр. София 1618, ул. „Мусала” № 1.
Поръчката бе обявявена за последно в края на септември миналата година, но впоследствие процедурата бе прекратена на 3.11.2017 г.
{module [180]}