Големите ремонти по пътищата – основно на виадукти и тунели, ще започнат след 10 май. За поддържане на републиканската пътна инфраструктура в страната през изминалия зимен сезон са инвестирани 55 млн. лв. Наложените глоби до момента възлизат на 1 млн. лв.
Направен е детайлен анализ на състоянието на пътната мрежа след зимата и са предвидени средства за текущ и авариен ремонт. Благодарение на заложените приходи от винетки, които досега възлизаха на средно 200 млн. годишно, догодина ще са с 68,8 млн. повече, които ще се инвестират в предимно в Северна и най-вече в Северозападна България.
Председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ Лазар Лазаров информира, че приоритетно ще се ремонтират пътища с интензивен трафик, като всички ремонти ще бъдат обозначени според нормативните изисквания, за да не се допускат произшествия. Екипи на АПИ проверяват необходимостта на подадените от областните пътни управления участъци за ремонт, за да не се допусне дублиране на дейности и за да се използват гаранциите на фирмите в случай на необходимост от дефекти в гаранционния срок на вече ремонтирани участъци, каза той.