Министерството на туризма откри телефонна линия за сигнали свързани с нередности по Закона за туризма. Това съобщиха от пресслужбата на ведомството. Услугата е активна от 10 април и ще работи денонощно. На нея потребители могат да дават информация за незаконни или недобри практики в сектора. Министър Николина Ангелкова уточни пред Нова телевизия, че всеки работен ден между 9 и 17:30 експерти от министерството ще изслушват и записват сигналите, през останалото време това ще става чрез автоматизирана система, която ще се проверява своевременно.
Телефонът е 02/9046895, като цената на 1 мин. разговор ще е на тарифата на мобилния план на потребителя и няма да има допълнителна надценка. Сигнали може да се изпращат и на е-mail: nerednosti@tourism.government.bg. Министър Ангелкова посочи още, че новата линия ще съществува заедно с открития през миналата година телефон за сигнали за нередности по плажа.
{module [180]}