Агенцията по геодезия, картография и кадастър откри обществена поръчка за подобряване на електронните услуги. С Решение № РД-19-2/23.01.2015 г. на Изпълнителния директор на АГКК е обявена поръчка за „Интегриране на компонентите на регистрите на АГКК, доразвиване на съществуващи и разработване на нови електронни услуги“, по проект „Синхронизиране на регистрите в АГКК”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, финансирана от Европейския съюз по Договор № 14-32-23 от 01.09.2014 г.
Офертите се приемат всеки работен ден до 4 март включително. Работното време е от 08.30 до 15:00ч. в деловодството на АГКК, гр. София 1618, ул. „Мусала” № 1.
Документите за кандидатстване са на сайта на агенцията.