кофа

Рекламна агенция „потопи” Ню Йорк

Рекламната агенция Ogilvy and Mather по поръчка на банковия гигант HSBC потопи Ню Йорк под водата.

Идеята на авторите е да привлекат вниманието към проблемите на глобалното затопляне. Проектът на HSBC за популяризиране на проблема е на стойност 50 милиона лири.

Всички, които искат, могат да се гмурнат в басейн, който създава илюзията за потънали небостъргачи. На дъното на басейна е поставена въздушна снимка на града.

Британски и канадски учени пък обявиха, че глобалното затопляне вече не е проблем, защото се задава нов ледников период. Томас Кроули от Единбургския университет и канадският му колега Уилям Хайд прогнозират, че по-голямата част от Шотландия, Северна Ирландия и Англия могат да бъдат сковани от лед. Климатолозите обясняват бъдещата глобална промяна с понижаване, а не с повишаване на емисиите от парникови газове. Според тях обругаваните сега парникови газове като въглеродния диоксид всъщност биха могли да помогнат да се предотврати заледяването.

Предупреждението на двамата учени се базира върху анализа на информация за миниатюрни морски фосили и променящата се орбита на Земята. Според Кроули и Хайд светът се доближава до повратна точка и през следващите 10 000 до 100 000 години нови ледени полета може да сковат обширни райони в Европа, Азия и Южна Америка. Теорията им е подкрепена с компютърни модели.

 

Author

Super User




От категорията
Гео-портал на минестерството на отбраната

Contact Us